Od pondelka sa menia podmienky vstupu do budovy MsÚ
Od pondelka 19. apríla 2021 sa menia podmienky vstupu do budovy Mestského úradu v Šamoríne. Kým doteraz pre vstup bol potrebný COVID-test nie starší ako 72 hodín, od pondelka stačí COVID-test nie starší ako týždeň, potvrdenie o očkovaní alebo tzv. 90-dňový COVID-pass. Žiadame Vás, aby ste sa v budove MsÚ riadili inštrukciami zamestnancov.
Vzhľadom na pandemickú situáciu odporúčame, aby ste aj naďalej uprednostňovali komunikáciu prostredníctvom telefónu alebo emailu. Kontakty na odbory MsÚ nájdete tu.
Mestský úrad je otvorený nasledovne:
pondelok: od 8.00 do 12.00 hod.
streda: od 8.00 do 12.00 hod.
piatok: od 8.00 do 12.00 hod.
Matrika vyvabuje výlučne: úmrtie, potvrdenie o žití, uznanie otcovstva, prijímanie žiadostí o uzavretie manželstva.
Evidencia obyvateľov vybavuje stránky výlučne po predchádzajúcej dohode na telefónnom čísle: 031/59 00 401.
Stravné lístky pre dôchodcov sa predávajú pondelky a utorky od 8.00-12.00.
Podateľňa funguje cez okno radnice denne medzi 8.00 – 12. 00 hod.
Ďakujeme za pochopenie.